تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های دبی

هتل دی اچ دبی

 از جمله بهترین و لوئکس ترین هتل های 5 ستاره  دبی می توان به هتل دی اچ دبی اشاره کرد که واقع در خیابان معروف شیخ زاید و در نزدیکی مرکز تجارت جهانی دبی می باشد. این هتل با 236 اتاق کاملا مجهز با طراحی خاص و دکوراسیونی زیبا با پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبا از شهر دبی و کادری مجرب و کارآزموده از جمله بهترین هتل ها برای اقامت گردشگران تور دبیمی باشد.  فاصله این هتل تا دبی مال 10 کیلومتر، تا مال امارات 15 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر بوده است.

 

 

امکانات هتل دی اچ دبی :

هتل دارای 6 رستوران، که در آن ها انواع غذاهای متنوع و خوشمزه با کیفیت عالی برای گردشگران تور دبی سرو می شود.همچنین در هتل امکاناتی از جمله استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگانبرای گردشگران دبی مهیا ساخته است.

برای اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021  تماس حاصل نمایید.

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی از جمله بهترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در منطقه دیره با چشم انداز زیبایی و لذت بخش از شهر دبی و در فاصله 12.1 از فرودگاه بین المللی دبی و 35.4 از  فرودگاه بین المللی شارجه و 8 کیلومتری مرکز تجارت دبی می باشد.این هتل دارای 370 اتاق مجهز به سیستم تهویه، یخچال، ماشین ظرفشویی، دو خط تلفن، ماهواره، تلویزیون و آشپزخانه ای می باشد.این هتل با داشتن کادری مجرب از جمله هتل های برگزیده مسافران تور دبی شده است. 

 

امکانات هتل گالریا رزیدنس دبی :

در رستوران های این هتل انواع غذاهای گوناگون مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی با کیفیت عالی برای میهمانان تور دبی سرو می شود، همچنین در باشگاه این هتل کلاس های ایروبیک، سونا، تنیس ، استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، باغ،روم سرویس، کرایه اتومبیل، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... در اختیار میهمانان تور دبی خود قرار می دهد.

برای اطلاعات بیشتر از تور های دبی با شماره تماس 41954-021 تماس حاصل نمایید.پ

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

 از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در خیابان شیخ زاید روبروی مرکز خرید برجمان و در فاصله 10 دقیقه رانندگی تا مرکز تجارت جهانی و به موزه دبی و بازار بر دبی می توان به هتل پارک رجیس کریس کین دبی اشاره کرد این هتل دارای 390 اتاق فول امکانات نظیر تلویزیون، حمام، سیستم تهویه و ... می باشد.این هتل دارای کادری مجرب و کارآزموده بوده و در تمام طول شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می باشند.

امکانات هتل پارک رجیس کریس کین دبی :

 در رستوران این هتل "لی مترو" به صورت شبانه روز انواع غذاهای بین المللی در آن برای گردشگران تور دبی سرو می شود و در طبقه نوزدهم این هتل رستورانی با چشم انداز زیبا از شهر دبی با سرو انواع غذاهای آسیایی لحظات شیرینی را برای میمانان تور دبی خود به ارمغان می آورد. همچنین از دیگر امکانات می توان به  استخر سر باز، سونا، باشگاه، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... اشاره کرد.

برای رزرو و اطلاعات بیشتر تور دبی با آژانس سالی گشت تماس حاصل نمایید.

هتل جبل علی بیچ دبی

هتل جبل علی بیچ دبی از جمله هتل های پنج ستاره دبی میباشد که در منطقه پالم جبل علی واقع شده و دارای زمین گلف و ساحل اختصاصی است.این هتل طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی دارد که متناسب با انواع سلیقه ها بوده و باعث استقبال گردشگران تور دبی از این هتل شده است.

هتل جبل علی بیچ دبی دارای ۲۵۳ اتاق می باشد که همگی دارای چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی هستند.همچنین کلیه اتاقها مجهز به  گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشند که هر روز توسط خدمه نظافت می شوند.لازم به ذکر است که هتل همچنین دارای و فروشگاه های متعدد،صرافی،اتاق جلسه کاملا مجهز و اتومبیل کرایه برای جا به جایی مسافران تور دبی می باشد.گردشگران دبی می توانند در فعالیت هایی نظیر اسکواش، پینگ پنگ، بیلیارد، تنیس، موج سواری، ماهیگیری، اسب سواری، غواصی،نیز شرکت داشته باشند.

امکانات هتل جبل علی بیچ دبی:

رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و...از جمله امکانات هتل جبل علی بیچ دبی می باشند که گردشگران تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و  اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

هتل های روسیه

هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

 

 هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه جز بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ روسیه می باشد . این هتل زیبا در قصری مربوط به قرن 18 میلادی می باشد.از هتل تالئون ایمپریال تا موزه­ ی آرمیتاژ و میدان کاخ، گردشگران تور روسیه تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند دسترسی داشته باشند.اتاق های این هتل دارای اتاق های وسیع با تهویه مطبوع و سوئیت هایی مجلل با تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق و سایر امکانات می باشد.

  

امکانات  هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی همچون محوطه­ ی اسپا واقع در پشت بام هتل به همراه استخر سر پوشیده، اتاق نمک و تراس، 3 رستوران و اتاق های کلاسیک با خدمات نوشیدنی شبانه روزی، و خدمات ماساژ و مراقبت های زیبایی که میهمانان تور روسیه می توانند برای آرامش  بیشتر از این  خدمات استفاده نمایند. در رستوران های این هتل برگزیده تالئون انواع بهترین غذا های اروپایی و غذا های مخصوص روسی نیز در رستوران ویکتوریا (Victoria)، در تراس هتل سرو می شوند.در کافی شاپ گریبدوف (Griboedov) در طبقه اول هتل نیز غذا های سنتی قفقازی برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.گروه پذیرش 24 ساعته ی هتل، می توانند برای میهمانان، گشت های دریایی و سرویس ترانسفر فرودگاهی را رزرو کرده و در اختیار آنان قرار دهند.برای میهمانان تور روسیه که به فرهنگ، گشت و گذار و موزه های  شهر علاقه دارند، خیابان سنترالنی (Tsentralny)، بهترین انتخاب می باشد.

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه  از اولین شعبه هتل های زنجیره ای هیلتون در روسیه که در سال 1949 و در زمان استالین و پس از جنگ جهانی دوم ساخته شده و دارای 330 اتاق مجهز به حمام با ترکیب دوش و وان، میز لپ تاب ،سرویس چای و قهوه ،کتری برقی،اتو،گاوصندوق، یخچال ، تلوزیون LCD در 19 طبقه و دارای شش اتاق جلسه و نیز یک سالن بازی در متراژ 800 متر مربعی می باشد.ساختمان این هتل 5 ستاره کوچک ترین ساختمان از مجموعه موسوم به هفت خواهران و نزدیک به ایستگاه مترو کراسنیوروتا بوده و فاصله آن تا کرملین مسکو روسیه حدود 5 دقیقه می باشد.همچنین هتل دارای کادری مجرب می باشد که در تمام طول شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه  می باشند.

امکانات هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه :

این هتل دارای چندین رستوران بوده که در آن انواع غذاهای بین الملی و روسی برای گردشگران تور روسیه سرو می شود. از جمله این رستورانها می توان به رستوران الگانت اشاره نمود که در آن غذاهای بین المللی و روسی را همراه نوشیدنی در ظروف مخصوص برای مسافران خوش سلیقه نیز سرو می شود. همچنین دارای خدمات رفاهی مانند استخر سر پوشیده ، جکوزی و سونا 24 ساعته،خشک شویی، صرافی ،فروشگاه، اینترنت رایگان ، سالن بدن سازی 24 ساعته ،حمام آفتاب برای رفاه حال هرچه بیشتر گردشگران می باشد.

جهت رزرو و اطلاعات از تور روسیه بیشتر با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید

هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه

از بین سه هتل برتر شهر مسکو روسیه می توان به هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه که واقع در داخل مرکز تجاری مسکو ،در نزدیکی میدان سرخ و کاخ کرملین ، مرکز خرید بزرگ گوم GUM و بالشوی تئاتر،اشاره کرد. همچنین گردشگران تور روسیه ای که به تئاتر، فرهنگ و معماری علاقه مند هستند، تورسکوی (Tverskoy) یک انتخاب عالی می باشد. همچنین دسترسی آسان به مترو از دیگر ویژگی های این هتل می باشد. این هتل دارای  ۱۲ طبقه و ۳۳۴ اتاق بزرگ  و لوکس و کلاسیک با امکان کنترل الکترونیکی پرده ها و نور اتاق و اینترنت رایگان در سرتاسر هتل می باشد.هتل دارای تراس پشت بام با چشم انداز بزرگ و زیبا به میدان سرخ و کاخ کرملین بوده که لانج O2 واقع در هتل انواع غذای ژاپنی و بین المللی و کافی شاپ و رستوران نویکوف (Novikov) نیز انواع غذا های اروپایی و آسیایی را برای گردشگران تور روسیه سرو می کند همچنین در کافه رستوران Russe نیز غذا های اصیل روسی را با دستور پخت اصلی طبخ می شود.

 امکانات هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه :

امکانات مرکز وسیع اسپای هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه شامل وان آب گرم، استخر سر پوشیده و ۱۴ اتاق درمان ، روشنایی (نورپردازی) کریستال، شمع ها و امکانات بسیار زیبا، مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی، پارکینگ خصوصی ، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، خدمات نگهداری و مراقبت از نوزاد و کودکان، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات و میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه ، امکانات اتاق VIP را نام برد و امکاناتی عمومی نظیر روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (در داخل محوطه)، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی  می باشد ،کارکنان هتل ریتز کارلتون با مسافران تور روسیه به زبان های انگلیسی و روسی صحبت می کنند.

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور روسیه با آژانس سالی گشت تماس حاصل نمایید. 

هتل ناسیونال مسکو روسیه

هتل ناسیونال مسکو روسیه از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در سال 1903 ساخته شد و در دهه 1990 نیز دوباره بازسازی شد. این هتل در مرکز مسکو قرار دارد و دارای یک معماری تاریخی است.فاصله هتل ناسیونال مسکو با فرودگاه بین المللی مسکو روسیه تقریبا یک ساعت می باشد. همچنین این هتل فاصله نزدیکی با میدان سرخ و کرملین و مراکز خرید و ایستگاه‌های مترو دارد که باعث دسترسی راحت گردشگران تور روسیه به این مناطق می باشد.

هتل ناسیونال مسکو روسیه دارای 202 اتاق شیک و زیبا می باشدکه همه آنها با معماری و دکوری خاص و با میلمان آنتیک و زیبا تزیین شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون LCD،میز کار،حوله،سشوار، ماهواره، وای فای و ...می باشند.در رستوران هتل نیز غذاهای ایتالیایی و روسی و اروپایی و دسر و...سرو می شود .در ضمن شما مسافران گرامی تور روسیه می توانید همراه با موسیقی و پیانو غذای خود را میل کنید.

امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه:

رستوران، سونا، استخر، پارکینگ، سیستم حفاظتی، سالن ورزش، تلوزیون، یخچال، رادیو، ماهواره، اینترنت، روزنامۀ روز، سشوار، حمام، تلفن،سالن کنفرانس، مرکز تجاری، لباسشویی و خشکشویی، آرایشگاه، گیشۀ فروش بلیط هوایی، گیشۀ فروش بلیط راه‌آهن، فروشگاه و … از امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این سفر تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آبان 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

هتل های روسیه

هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

 

 هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه جز بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ روسیه می باشد . این هتل زیبا در قصری مربوط به قرن 18 میلادی می باشد.از هتل تالئون ایمپریال تا موزه­ ی آرمیتاژ و میدان کاخ، گردشگران تور روسیه تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند دسترسی داشته باشند.اتاق های این هتل دارای اتاق های وسیع با تهویه مطبوع و سوئیت هایی مجلل با تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق و سایر امکانات می باشد.

  

امکانات  هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی همچون محوطه­ ی اسپا واقع در پشت بام هتل به همراه استخر سر پوشیده، اتاق نمک و تراس، 3 رستوران و اتاق های کلاسیک با خدمات نوشیدنی شبانه روزی، و خدمات ماساژ و مراقبت های زیبایی که میهمانان تور روسیه می توانند برای آرامش  بیشتر از این  خدمات استفاده نمایند. در رستوران های این هتل برگزیده تالئون انواع بهترین غذا های اروپایی و غذا های مخصوص روسی نیز در رستوران ویکتوریا (Victoria)، در تراس هتل سرو می شوند.در کافی شاپ گریبدوف (Griboedov) در طبقه اول هتل نیز غذا های سنتی قفقازی برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.گروه پذیرش 24 ساعته ی هتل، می توانند برای میهمانان، گشت های دریایی و سرویس ترانسفر فرودگاهی را رزرو کرده و در اختیار آنان قرار دهند.برای میهمانان تور روسیه که به فرهنگ، گشت و گذار و موزه های  شهر علاقه دارند، خیابان سنترالنی (Tsentralny)، بهترین انتخاب می باشد.

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه  از اولین شعبه هتل های زنجیره ای هیلتون در روسیه که در سال 1949 و در زمان استالین و پس از جنگ جهانی دوم ساخته شده و دارای 330 اتاق مجهز به حمام با ترکیب دوش و وان، میز لپ تاب ،سرویس چای و قهوه ،کتری برقی،اتو،گاوصندوق، یخچال ، تلوزیون LCD در 19 طبقه و دارای شش اتاق جلسه و نیز یک سالن بازی در متراژ 800 متر مربعی می باشد.ساختمان این هتل 5 ستاره کوچک ترین ساختمان از مجموعه موسوم به هفت خواهران و نزدیک به ایستگاه مترو کراسنیوروتا بوده و فاصله آن تا کرملین مسکو روسیه حدود 5 دقیقه می باشد.همچنین هتل دارای کادری مجرب می باشد که در تمام طول شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه  می باشند.

امکانات هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه :

این هتل دارای چندین رستوران بوده که در آن انواع غذاهای بین الملی و روسی برای گردشگران تور روسیه سرو می شود. از جمله این رستورانها می توان به رستوران الگانت اشاره نمود که در آن غذاهای بین المللی و روسی را همراه نوشیدنی در ظروف مخصوص برای مسافران خوش سلیقه نیز سرو می شود. همچنین دارای خدمات رفاهی مانند استخر سر پوشیده ، جکوزی و سونا 24 ساعته،خشک شویی، صرافی ،فروشگاه، اینترنت رایگان ، سالن بدن سازی 24 ساعته ،حمام آفتاب برای رفاه حال هرچه بیشتر گردشگران می باشد.

جهت رزرو و اطلاعات از تور روسیه بیشتر با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید

هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه

از بین سه هتل برتر شهر مسکو روسیه می توان به هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه که واقع در داخل مرکز تجاری مسکو ،در نزدیکی میدان سرخ و کاخ کرملین ، مرکز خرید بزرگ گوم GUM و بالشوی تئاتر،اشاره کرد. همچنین گردشگران تور روسیه ای که به تئاتر، فرهنگ و معماری علاقه مند هستند، تورسکوی (Tverskoy) یک انتخاب عالی می باشد. همچنین دسترسی آسان به مترو از دیگر ویژگی های این هتل می باشد. این هتل دارای  ۱۲ طبقه و ۳۳۴ اتاق بزرگ  و لوکس و کلاسیک با امکان کنترل الکترونیکی پرده ها و نور اتاق و اینترنت رایگان در سرتاسر هتل می باشد.هتل دارای تراس پشت بام با چشم انداز بزرگ و زیبا به میدان سرخ و کاخ کرملین بوده که لانج O2 واقع در هتل انواع غذای ژاپنی و بین المللی و کافی شاپ و رستوران نویکوف (Novikov) نیز انواع غذا های اروپایی و آسیایی را برای گردشگران تور روسیه سرو می کند همچنین در کافه رستوران Russe نیز غذا های اصیل روسی را با دستور پخت اصلی طبخ می شود.

 امکانات هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه :

امکانات مرکز وسیع اسپای هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه شامل وان آب گرم، استخر سر پوشیده و ۱۴ اتاق درمان ، روشنایی (نورپردازی) کریستال، شمع ها و امکانات بسیار زیبا، مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی، پارکینگ خصوصی ، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، خدمات نگهداری و مراقبت از نوزاد و کودکان، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات و میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه ، امکانات اتاق VIP را نام برد و امکاناتی عمومی نظیر روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (در داخل محوطه)، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی  می باشد ،کارکنان هتل ریتز کارلتون با مسافران تور روسیه به زبان های انگلیسی و روسی صحبت می کنند.

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور روسیه با آژانس سالی گشت تماس حاصل نمایید. 

هتل ناسیونال مسکو روسیه

هتل ناسیونال مسکو روسیه از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در سال 1903 ساخته شد و در دهه 1990 نیز دوباره بازسازی شد. این هتل در مرکز مسکو قرار دارد و دارای یک معماری تاریخی است.فاصله هتل ناسیونال مسکو با فرودگاه بین المللی مسکو روسیه تقریبا یک ساعت می باشد. همچنین این هتل فاصله نزدیکی با میدان سرخ و کرملین و مراکز خرید و ایستگاه‌های مترو دارد که باعث دسترسی راحت گردشگران تور روسیه به این مناطق می باشد.

هتل ناسیونال مسکو روسیه دارای 202 اتاق شیک و زیبا می باشدکه همه آنها با معماری و دکوری خاص و با میلمان آنتیک و زیبا تزیین شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون LCD،میز کار،حوله،سشوار، ماهواره، وای فای و ...می باشند.در رستوران هتل نیز غذاهای ایتالیایی و روسی و اروپایی و دسر و...سرو می شود .در ضمن شما مسافران گرامی تور روسیه می توانید همراه با موسیقی و پیانو غذای خود را میل کنید.

امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه:

رستوران، سونا، استخر، پارکینگ، سیستم حفاظتی، سالن ورزش، تلوزیون، یخچال، رادیو، ماهواره، اینترنت، روزنامۀ روز، سشوار، حمام، تلفن،سالن کنفرانس، مرکز تجاری، لباسشویی و خشکشویی، آرایشگاه، گیشۀ فروش بلیط هوایی، گیشۀ فروش بلیط راه‌آهن، فروشگاه و … از امکانات هتل ناسیونال مسکو روسیه می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این سفر تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه آبان 95

تور روسیه آذر 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

هتل های آنتالیا

هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا 

Calista-Luxury-Resort.jpg

Calista-Luxury-Resort8.jpg

هتل کالیستا لاکچری ریزورت در سال ۲۰۰۷ میلادی با مساحتی بالغ بر ۱۲۰,۰۰۰ متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد.سرویس دهی این هتل 5 ستاره بصورت UALL می باشد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۳۵ کیلومتر و تا فرودگاه ۲۷ کیلومتر می باشد.علاوه بر ساحل ماسه ای و پلاژ اختصاصی هتل به تمام امکانات و تفریحات ساحلی کامل مجهز بوده و تا زمین های گلف ۷ مایل فاصله دارد.

Calista-Luxury-Resort3.jpg

این هتل دارای 600 اتاق می باشد که در تمامی اتاق ها مینی بار ،وان ، تلویزیون LCD، تهویه مطبوع و ... می باشد. مکانی که هتل کالیستا لاکچری در آن واقع شده از طبیعت و آب و هوای سواحل مدیترانه برخوردار بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است تا گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

Calista-Luxury-Resort6.jpg

Calista-Luxury-Resort2.jpg

امکانات هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، آموزش تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، انواع ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، سینما  ، بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، تفریحات ساحلی ، کلوب کودکان ، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و جت اسکی ، پاراشوت ، آموزش قایق سواری ، اجرای موسیقی زنده و برنامه های مفرح توسط گروه های هنری و نمایشی و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

Calista-Luxury-Resort5.jpg

Calista-Luxury-Resort4.jpg

Calista-Luxury-Resort7.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

taitanik-dulex-black.jpg

هتل تایتانیک دلوکس بلک هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره بعداز هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا و به تازگی ساخته شده و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای تایتانیک میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و بصورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور آنتالیا می باشند.

taitanik-dulex-black2.jpg

از خدمات این هتل می توان به  نه رستوران که در آن انواع غذاهای ایتالیایی، ترکیه ای و دریایی سرو می شود، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف اشاره کرد. این هتل 5 ستاره دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد.و دارای  سالن مجهز ورزش و تناسب اندام، مراقبت از پوست، ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، استخر آب نمک، استخر سرپوشیده، استخر آب سرد، استخر آب گرم و بخش آب درمانی است. 

taitanik-dulex-black3.jpg

taitanik-dulex-black5.jpg

taitanik-dulex-black4.jpg

taitanik-dulex-black6.jpg

taitanik-dulex-black1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل باروت لارا آنتالیا

 baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد .فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا تنها 10 کیلومتر می باشد. این هتل 8 رستوران مجزا و همچنین آبگرم به همراه حمام ترکی دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

baroot2.jpg

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی همچون :تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال و... می باشند.اتاق های بزرگ نیزبا بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر کدام دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد.لازم به ذکر است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا دارای رستوران هایی با غذاهای محلی و بین المللی است که این غذاها می تواند در اتاق مسافر نیز سرو شود.همچنین در این هتل یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف تعبیه شده  که انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند.انواع سرگرمی ها همچون اجرای تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده در کلوپ شبانه هتل نیز برقرار می باشد.

baroot3.jpg

baroot5.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می توان به :رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....اشاره کرد که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات بهره ببرند.

baroot4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کریستال سان ست آنتالیا

sanset4.jpg

sanset1.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا که در منطقه سیده و شهر آنتالیا قرار دارد از هتل های 5 ستاره آنتالیا است.این هتل بسیار مجهز و باشکوه و لوکس می باشد و دارای استخرهایی متعدد و امکانات و ورزشهای مفرح و سرگرم کننده بسیاری است.هتل کریستال سان ست حدود ۷۰ کیلومتر تا مرکز آنتالیا و ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.همچنین این هتل دارای پلاژ اختصاصی بوده و میهمانان تور آنتالیا میتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره برداری از امکانات موجود اقامت لذت بخشی را در آنتالیا تجربه نمایند.

sanset7.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن دارد که هرکدام آنها متناسب با سلایق مسافران تور آنتالیا متنوع می باشند. رنگ های گرم این اتاق ها باعث آرام بخش بودن آن گشته اند.هر اتاق بالکنی نیز با چشم انداز بی نظیر دریای مدیترانه دارد. در نتیجه همیشه از بهترین خدمات و امکانات در این اتاق ها استفاده شده است.

sanset2.jpg

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا:

از امکانات هتلکریستال سان ست آنتالیا میتوان به:سالن بدنسازی مجهز  ، چندین استخر سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ساحلی ، میز بیلیارد ، سیبل دارت ، جت اسکی ، میز پینگ پنگ ، دو مرکز ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، بازی های کامپیوتری ، خدمات پزشکی ، مینی گلف ، تنیس ، سرویس نگه داری از کودک ، سرگرمی کودک ، غذای مخصوص کودک ، فروشگاه ، سینما و ۷ رستوران و بار با انواع غذاهای ترکی ، بین المللی ، و بسیاری خوراک ها و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی و ...اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

sanset5.jpg

 

 امکانات اتاق های هتل کریستال سان ست آنتالیا:

امکانات اتاق های این هتل آنتالیا نیز شامل:روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام همراه وان ، آینه مخصوص آرایش و سشوار ، جکوزی ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سرویس بیدارباش و کفپوش لمینیت و...می باشند که همواره باعث اقامتی خوب و خاطره انگیز برای میهمانان تور آنتالیا شده است.

sanset3.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

هتل های آنتالیا

هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا 

Calista-Luxury-Resort.jpg

Calista-Luxury-Resort8.jpg

هتل کالیستا لاکچری ریزورت در سال ۲۰۰۷ میلادی با مساحتی بالغ بر ۱۲۰,۰۰۰ متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد.سرویس دهی این هتل 5 ستاره بصورت UALL می باشد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۳۵ کیلومتر و تا فرودگاه ۲۷ کیلومتر می باشد.علاوه بر ساحل ماسه ای و پلاژ اختصاصی هتل به تمام امکانات و تفریحات ساحلی کامل مجهز بوده و تا زمین های گلف ۷ مایل فاصله دارد.

Calista-Luxury-Resort3.jpg

این هتل دارای 600 اتاق می باشد که در تمامی اتاق ها مینی بار ،وان ، تلویزیون LCD، تهویه مطبوع و ... می باشد. مکانی که هتل کالیستا لاکچری در آن واقع شده از طبیعت و آب و هوای سواحل مدیترانه برخوردار بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است تا گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

Calista-Luxury-Resort6.jpg

Calista-Luxury-Resort2.jpg

امکانات هتل کالیستا لاکچری ریزورت آنتالیا:

سرسره های آبی ، زمین گلف ، آموزش تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، انواع ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، سینما  ، بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، تفریحات ساحلی ، کلوب کودکان ، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و جت اسکی ، پاراشوت ، آموزش قایق سواری ، اجرای موسیقی زنده و برنامه های مفرح توسط گروه های هنری و نمایشی و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

Calista-Luxury-Resort5.jpg

Calista-Luxury-Resort4.jpg

Calista-Luxury-Resort7.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا

taitanik-dulex-black.jpg

هتل تایتانیک دلوکس بلک هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره بعداز هتل موفق تایتانیک در منطقه لارا و به تازگی ساخته شده و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای تایتانیک میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای Besgoz واقع شده و بصورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور آنتالیا می باشند.

taitanik-dulex-black2.jpg

از خدمات این هتل می توان به  نه رستوران که در آن انواع غذاهای ایتالیایی، ترکیه ای و دریایی سرو می شود، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف اشاره کرد. این هتل 5 ستاره دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد.و دارای  سالن مجهز ورزش و تناسب اندام، مراقبت از پوست، ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، استخر آب نمک، استخر سرپوشیده، استخر آب سرد، استخر آب گرم و بخش آب درمانی است. 

taitanik-dulex-black3.jpg

taitanik-dulex-black5.jpg

taitanik-dulex-black4.jpg

taitanik-dulex-black6.jpg

taitanik-dulex-black1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل باروت لارا آنتالیا

 baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد .فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا تنها 10 کیلومتر می باشد. این هتل 8 رستوران مجزا و همچنین آبگرم به همراه حمام ترکی دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

baroot2.jpg

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی همچون :تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال و... می باشند.اتاق های بزرگ نیزبا بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر کدام دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد.لازم به ذکر است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا دارای رستوران هایی با غذاهای محلی و بین المللی است که این غذاها می تواند در اتاق مسافر نیز سرو شود.همچنین در این هتل یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف تعبیه شده  که انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند.انواع سرگرمی ها همچون اجرای تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده در کلوپ شبانه هتل نیز برقرار می باشد.

baroot3.jpg

baroot5.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می توان به :رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....اشاره کرد که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات بهره ببرند.

baroot4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کریستال سان ست آنتالیا

sanset4.jpg

sanset1.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا که در منطقه سیده و شهر آنتالیا قرار دارد از هتل های 5 ستاره آنتالیا است.این هتل بسیار مجهز و باشکوه و لوکس می باشد و دارای استخرهایی متعدد و امکانات و ورزشهای مفرح و سرگرم کننده بسیاری است.هتل کریستال سان ست حدود ۷۰ کیلومتر تا مرکز آنتالیا و ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.همچنین این هتل دارای پلاژ اختصاصی بوده و میهمانان تور آنتالیا میتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره برداری از امکانات موجود اقامت لذت بخشی را در آنتالیا تجربه نمایند.

sanset7.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن دارد که هرکدام آنها متناسب با سلایق مسافران تور آنتالیا متنوع می باشند. رنگ های گرم این اتاق ها باعث آرام بخش بودن آن گشته اند.هر اتاق بالکنی نیز با چشم انداز بی نظیر دریای مدیترانه دارد. در نتیجه همیشه از بهترین خدمات و امکانات در این اتاق ها استفاده شده است.

sanset2.jpg

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا:

از امکانات هتلکریستال سان ست آنتالیا میتوان به:سالن بدنسازی مجهز  ، چندین استخر سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ساحلی ، میز بیلیارد ، سیبل دارت ، جت اسکی ، میز پینگ پنگ ، دو مرکز ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، بازی های کامپیوتری ، خدمات پزشکی ، مینی گلف ، تنیس ، سرویس نگه داری از کودک ، سرگرمی کودک ، غذای مخصوص کودک ، فروشگاه ، سینما و ۷ رستوران و بار با انواع غذاهای ترکی ، بین المللی ، و بسیاری خوراک ها و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی و ...اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

sanset5.jpg

 

 امکانات اتاق های هتل کریستال سان ست آنتالیا:

امکانات اتاق های این هتل آنتالیا نیز شامل:روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام همراه وان ، آینه مخصوص آرایش و سشوار ، جکوزی ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سرویس بیدارباش و کفپوش لمینیت و...می باشند که همواره باعث اقامتی خوب و خاطره انگیز برای میهمانان تور آنتالیا شده است.

sanset3.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96