تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های کیش

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش یکی از هتل های تک ستاره کیش می باشد که در نزدیکی بازار عرب ها در  خیابان میر مهنا در بلوار خاتم الانبیاء ساخته شده است این هتل از نظر موقعیت مکانی یکی از مناسب ترین هتل ها که در نزدیکی مراکز خرید قرار دارد. این هتل حدودا 30 اتاق با 80 تخت با فضایی متناسب و تمیز برای رفاه حال گردشگران تور کیش موجود می باشد. گردشگران می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده و عزیزان خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش  فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش در گروه هتل های 2 ستاره جزیره کیش قرار دارد. هتل آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی واقع شده و در کنار آن رستوران میر مهنا قرار گرفته است. در این هتل مجموعا  65 اتاق وجود دارد. فرودگاه کیش در فاصله 155 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. هتل آبادگران  یکی از هتل های ساحلی کیش محسوب می گردد و دارای خدمات دوچرخه سواری برای گردشگران تور کیش می باشد. گردشگران تور کیش با توجه به امکانات نسبت به قیمت , رضایت  مندی بالایی از این هتل دارند.

امکانات هتل آبادگران کیش:

لاندری، صندوق امانات، مینی بار، لابی، رستوران، کافی شاپ و... می باشد. گردشگران تور کیشکه قصد رزرو هتل در کیش را دارند رزرو هتل آبادگران کیش را با توجه به قیمت مناسب و امکانات  خوب در ذهن داشته باشند.

هتل جام جم کیش

یکی از هتل های خوب کیش هتل ۳ ستاره جام جم است که در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب برای مسافران تور کیش می باشد زیرا  نزدیک به بازار زیتون، مروارید، ونوس، دانشگاه و اسکله تفریحی جزیره کیش است. فاصله هتل جام جمکیش تا بازار مرجان ۴٫۴کیلومتر می باشد. این هتل دارای ۵۱  اتاق خوب دو تخته الی پنج تخته و  سوئیت های مناسب میباشد. هر اتاق این هتل با امکاناتی از جمله: سیستم تهویه مطبوع (اسپیلیت)، خط تلفن شهری، یخچال به همراه مینى بار کامل، تلویزیون LCD، سیستم ماهواره ای و شبکه های خبری که در احتیار مسافران تور کیش می باشد. هتل جام جم کیش از مسافرانتور کیش استقبال گرمی به عمل می آورد.

امکانات هتل جام جم کبش:

رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، چایخانه سنتی مخصوص مسافران تور کیش، روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، اینترنت وایرلس،سالن بیلیارد، ترانسفر استقبال فرودگاهی، ژنراتور برق اضطراری، دوربین مدار بسته، دستگاه آب شیرین کن، تاکسی سرویس و ... که این هتل در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

یکی از هتل های خوب 4 ستاره کیش هتل آرامش است درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در  مقابل بازار زیتون واقع شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز خرید بروند. تعدادی ازاتاق های این هتل رو به دریا و تعدادی هم رو به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 200 دقیقه می باشد.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش، تورها یتفریحی و...

هتل ترنج کیش

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش هتل 5 ستاره ترنج جزیره کیش می باشد. این هتل  جزو هتلهای نوساز جزیره می باشد و در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 600 متری برای پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. معماری این ویلاها از بالکن اختصاصی با منظره بسیار زیبا برخوردار می باشد. در این مجموعه 22 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر ساخته شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد برای سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیشدرنظر گرفته شده است. هتل ترنج کیش سفر خوبی را برای مسافران تور کیش فراهم می کند.

امکانات هتل ترنج جزیره کیش:

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، تراس، صندوق امانات، آتلیه مخصوص مسافران تور کیش ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و... برای مسافران تور کیش می باشند.


هتل های مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در سال 1380 با 77 باب اتاق که 26 واحد دو تخته ، 14 واحد سه تخته ، 5 واحد آپارتمان تک خوابه ، 155 واحد آپارتمان دو خوابه معمولی ، 11 واحد آپارتمان دو خوابه رویال و 6 واحد آپارتمان سه خوابه در 10 طبقه با ظرفیت نفرات 280 نفر نزدیک میدان توحید پشت مجتمع تجاری نصر ساخته شده است. این هتل سابقه ای بیش از 10 سال را دارا می باشد. گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل  سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021  بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مکانی شهر با طراحی و معماری مدرن در هشت طبقه و ۵۶۶ واحد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و گردشگران حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد. تریای ۲۴ ساعته هتل، واقع در طبقه همکف با متنوع‌ترین دسرها و انواع نوشیدنی سرد و گرم و سالن صبحانه‌خوری در طبقه فوقانی هتل، همه روزه به صورت بوفه در خدمت مهمانان گرامی می‌باشد. رستوران افرای هتل سی برگ مشهد با متنوع‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع دسر، برای صرف ناهار و شام، آماده سرویس دهی به شما مهمانان گرانقدر می‌باشد. از مزایای دیگر هتل سی برگ مشهد می‎‌‌توان به نزدیکی به مراکز خرید و  خدمات شهری از قبیل مترو، راه آهن، فرودگاه، مراکز تفریحی و درمانی، خارج بودن از محدوده ترافیکی و استاندارد بودن واحدها اشاره نمود. هتل سی برگ مشهد با ۲۵۵ سال سابقه و پرسنل مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی و میزبانی از گردشگران تور مشهد می‌باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش  فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در جوار حرم مطهر رضوی واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل در سال 1380 ساخته شده است. فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. حرم مطهر رضوی تنها 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل بازار امام رضا قرار گرفته است.گردشگران تور مشهد با انتخاب این هتل زیبا سفری خاطره انگیز را برای  خود فراهم می کنند.

امکانات هتل اعیان مشهد :

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید، آسانسور، اینترنت وایرلس، پارکینگ، باشگاه ورزشی، سونا، لباسشویی، خشکشویی، صرافی و...از امکانات بی نظیر این هتل در اختیار گردشگران تور مشهد قرار می دهد.

هتل آسیا مشهد

فاصله هتل 4 ستاره آسیا مشهد از حرم ۵ دقیقه با ماشین و ۲۰ دقیقه پیاده می باشد. این هتل چهار ستاره با گرید A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد.  رستوران هتل انواع غذاها را برای شما طبخ و سرو می نماید.

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید. در مرکز سونا و استخر سرپوشید تجدید نیرو نمایید و شاد و سرزنده شوید. اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما مسافران تور مشهد سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. پاکیزگی هتل در حدی بسیار عالی قرار دارد و راحتی آن شما را بینهایت راضی نگه خواهد داشت. کارکنان مجرب هتل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان تور مشهد می باشند. در هتل آسیا مشهد با چهار ستاره درخشانش روزهای خوب و خوشی را سپری خواهید نمود و از اقامت خود لذت خواهید برد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات  آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل کوثر ناب مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانانتور مشهد خود بجا می گذارد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت ، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است .بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام از دیگر خدمات این هتل است. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل کوثر ناب می توانند از امکانات آن بهره مند  شوند.

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه


هتل های دبی

هتل پارک رجیس کریس کین دبی

rij5.jpg

هتل پارک رجیس کریس کین دبی شیک ترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد این هتل روبروی مرکز خرید برجمان در خیابان شخ زاید ساخته شده است این هتل دارای 3900 اتاق مجهز می باشد. گردشگران می توانند در هر موقع از شبانه روز از رستوران هتل استفاده کنند. این هت از موقعیت مکانی تا مرکز تجارت جهانی حدودا 10تا 15 دقیقه تا بازار بر دبی و موزه دبی حدودا 5 دقیقه مسافت دارد. گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار  خانواده خود تجربه کنند.

rij4.jpg

امکانات هتل پارک رجیس کریس کین دبی :

rij1.jpg

از جمله امکانات هتل پارک رجیس کریس کین دبی می توان به استخر ، سونا ، باشگاه ، حمام ترکی ، رستوران ، خشکشویی ، آسانسور ، سیستم ایمنی حفاظتی ، wi fii رایگان ، اتاق جلسه ، خدمات فکس و کپی ، سالن زیبایی و... اشاره کرد که همه این امکانات برای رفاه حال گردشگران تور دبی می باشد .

rij2.jpg

rij3.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش  فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.


هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

d1.jpg

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد اتاق های این هتل حدود 2388 اتاق می باشد این هتل در سواحل زیبای جمیرا بنا شده است اتاق های این هتل مجهز به اینترنت wi fi ، حمام ، تلویزیون ، یخچال ، ماهواره ، مینی بار و... می باشد. گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل بهترین سفر را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

d2.jpg

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی :

d3.jpg

از جمله امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی رستوران ، استخر ، اینترنت رایگان ، زمین بازی  ، زمین تنیس ، سونا ، جکوزی ، کافی شاپ ، اتاق جلسه ، لابی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

d4.jpg

d5.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش  فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون دیره دبی

a1.jpg

a2.jpg

هتل شرایتون دیره دبی از زیباترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. که تا فرودگاه بین المللی دبی و مراکز خرید و گردشگریدبی فاصله کمی دارد. این هتل محل مناسبی برای گردشگری می  باشد زیرا در نزدیکی شهر باستانی دیره ،آبنمای دبی ،بازار طلا ،باشگاه گلف و مرکز تجاری ساخته شده است. رستوران هتل با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت بهترین و خوش عطر ترین غذاها را تا طبخ می کنند. کافی شاپ هتل انواع نوشیذنی های گرم و سرد را دراختیار گردشگرانتور دبی میگذارد.

a3.jpg

a4.jpg

a5.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش  فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل پریمیر این دبی

dob5.jpg

هتل پریمیر این دبی یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در 50 کیلومتری منطقه ای به نام بر در دبیساخته شده است این هتل از نظر موقعیت مکانی یکی از مناسب ترین هاست زیرا در مرکز شهر بر ساخته شده و حدودا به همه مراکز خرید دبی و مکان های گردشگری این شهر نزدیک می باشد فاصله این هتل تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا ساحل جمیرا حدودا 35 دقیقه فاصله دارد. گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود  تجربه کنند.

dob4.jpg

امکانات هتل پریمیر این دبی :

dob3.jpg

dob2.jpg

امکانات هتل پریمیر این دبی شامل صندوق امانات ، لابی ، آسانسور ، سرویس رفت و آمد ،  خدمات گردشگری ، تهویه مناسب ، پذیرش ، حمام ، تلویزیون ، سشوار ، ماهواره ، اینترنت ، یخچال ، بار و.... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

dob1.jpeg

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش  فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل سیتی مکس بر دبی

sit1.jpg

sit2.jpg

هتل سیتی مکس بر دبی یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره دبی می باشد که در شهر قدیمی بر در دبی با 690 اتاق با تخت های 1 نفره ، 2 نفره ، 33 نفره و استاندارد ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی مراکز خرید دبی می باشد. گردشگران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

sit3.jpg

امکانات هتل سیتی مکس بر دبی :

sit4.jpg

sit6.jpg

از جمله امکانات هتل سیتی مکس بر دبی اتاق ها با تخت های راحتی ، تلویزیون LCD ، مینی بار  ، صبحانه ، استخر ، ماهواره ، تلفن ، حمام ، یخچال ، سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، سشوار ، اینترنت رایگان و... که همه این ها برای جلب رضایت گردشگران تور دبی می باشد.

sit5.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش  فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95





هتل های ترکیه

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های شیک و لوکس ترکیه هتل 5 ستاره هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه دارای اتاق های شیک و بزرک با امکانات عالی همراه با بالکنی زیبا و چشم اندازی خیره کننده برای مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل خصوصی در کنار دریا همراه با پارک آبی بزرگ مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی ترکیه انواع غذاهای محلی و جهانی و حتی مسافران تور ترکیه می توانند سفارش غذای خود را داده و در بالکن زیبای خود سرو کنند. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه برای مسافران تور ترکیه قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی, استخر و حتی گروه انیمیشن هتل برای نمایش فراهم کرده است. برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید و در ضمن پارک آبی هتل رایگان نمی باشد. شب ها در هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد و همچنین کنار ساحل هم مراسم های جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مسافران تور ترکیه می دهد.

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه:

امفی تائتر, مراسم های جشن با موسیقی زنده, ساحل خصوصی در کنار دریا, پارک آبی بزرگ, قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی برای مسافران تور ترکیه, استخر, گروه انیمیشن, رستوران, بار, کافی شاپ, سرویس 24 ساعته و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه است که در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی ترکیه قرار دارد. هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیهدارای 443 اتاق زیبا و مدرن با بالکنی زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیهمی باشد. این هتل دارای رستوران ها و اسنک بار های متنوع و نوشیدنی های متفاوتی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا لذت ببرند. از امکانات تفریحی هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه می توان گفت دارای 66 استخر سرباز و سرسره های آبی, ساحل اختصاصی, بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی و ... که همه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 800 کیلو متر می باشد.

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، امکانات ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ترکیه، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه می باشد که در در فاصله ۳ کیلومتری از شهر قرار گرفته است. این هتل داری ۲۶۳ اتاق شیک با امکانات مناسب می باشد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل میتوان گفت استخر مخصوص مسافران تور ترکیه و  استخر جدا برای کودکان آنها و نیس, بیلیارد, باشگاه ورزشی و انیمیشن, ورزش های آبی و جکوزی می باشد. از جمله نکات خوب این هتل ورود حیوانات خانگی مسافران تور ترکیه می باشد. بار هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه 244 ساعت آماده خدمت به مسافران تور ترکیه می باشد.

امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز,استخر سر پوشیده, رستوران انواع غذای های بین المللی برای مسافران تور ترکیه, نوشیدنی های مجاز, تنیس, بیلیارد, باشگاه ورزشی و انیمیشن ,ورزش های آبی و جکوزی, بار و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.


هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه

یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه است. این هتل دارای اتاق های  فراوانی است که هر کدام به صورتی هستند که اتاقهای استاندارد ، سوئیت لولکس ، سوئیت های تازه ساخت ، سوئیت های خانوادگی ، سوئیت های بزرگ و برتر که اماکانات هر یک از اتاق ها خاص و خاص تر می باشد ,امکاناتی مانند:حمام و سشوار و حوله ، تلفن ، ماهواره / تلویزیون ، اینترنت ، مینی بار ، یخچال ، سیستم گرمایشی وبالکن کاملا مجهز و همچنین چای ساز قهو ساز , حوله پوشیدنی و اصلی ترین امکان اتاق که در اختیار مسافران تور ترکیه نمای اتاق به غروب آفتاب که شما غروب آفتاب را از روی دریا و ساحل می توانید ببینید. هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه مدرسه غواصی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند کلاس شنا و همچنین غواصی را در این هتل آموزش ببننید ,امکانات و ماساژ درمانی با اب گرم و سرد و حمام ترکی و یک زمین تنیس هم در این هتل برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته اند

امکانات هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه:

خدمات به عروس ها و معلولین ها,استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان, ۴ رستوران ویژه مخصوص مسافران تور ترکیه, مدرسه غواصی, حمام ترکی, پذیرش 42 ساعت و.... که این هتل در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه

یکی از هتل های مناسب و زیبای ترکیه هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه می باشد که جزء هتل های محبوب کوش آداسی ترکیه می باشد. هتل تونتاس آپرت کوش اداسیترکیه دارای ۷۰۰ اتاق شیک و مجهز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع  ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز,اینترنت رایگان و تراس با چشم اندازی رو به دریا مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه که در طبقه همکف قرار دارد دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار ترکی برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است. از خدمات ورزشی این هتل استخر رو باز و مخصوص شیر و غواصی برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

امکانات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه:

اینترنت, رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور ترکیه, کافی شاپ, اتاق کودکان, استخر رو باز و استخر شیر و... که این هتل برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

تور ترکیه بهمن 95

تور ترکیه اسفند 95

تور ترکیه نوروز 96


هتل های کیش

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 55 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز  تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 244 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 13900 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می  باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 244 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 13833 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 13811 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و  اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 13855 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 55 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 13888 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های  دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 13511 شمسی ساخته شده و  سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.