تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های ترکیه

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های شیک و لوکس ترکیه هتل 5 ستاره هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه دارای اتاق های شیک و بزرک با امکانات عالی همراه با بالکنی زیبا و چشم اندازی خیره کننده برای مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل خصوصی در کنار دریا همراه با پارک آبی بزرگ مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی ترکیه انواع غذاهای محلی و جهانی و حتی مسافران تور ترکیه می توانند سفارش غذای خود را داده و در بالکن زیبای خود سرو کنند. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه برای مسافران تور ترکیه قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی, استخر و حتی گروه انیمیشن هتل برای نمایش فراهم کرده است. برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید و در ضمن پارک آبی هتل رایگان نمی باشد. شب ها در هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد و همچنین کنار ساحل هم مراسم های جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مسافران تور ترکیه می دهد.

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه:

امفی تائتر, مراسم های جشن با موسیقی زنده, ساحل خصوصی در کنار دریا, پارک آبی بزرگ, قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی برای مسافران تور ترکیه, استخر, گروه انیمیشن, رستوران, بار, کافی شاپ, سرویس 24 ساعته و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه است که در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی ترکیه قرار دارد. هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیهدارای 443 اتاق زیبا و مدرن با بالکنی زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیهمی باشد. این هتل دارای رستوران ها و اسنک بار های متنوع و نوشیدنی های متفاوتی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا لذت ببرند. از امکانات تفریحی هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه می توان گفت دارای 66 استخر سرباز و سرسره های آبی, ساحل اختصاصی, بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی و ... که همه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 800 کیلو متر می باشد.

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، امکانات ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ترکیه، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه می باشد که در در فاصله ۳ کیلومتری از شهر قرار گرفته است. این هتل داری ۲۶۳ اتاق شیک با امکانات مناسب می باشد. هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل میتوان گفت استخر مخصوص مسافران تور ترکیه و  استخر جدا برای کودکان آنها و نیس, بیلیارد, باشگاه ورزشی و انیمیشن, ورزش های آبی و جکوزی می باشد. از جمله نکات خوب این هتل ورود حیوانات خانگی مسافران تور ترکیه می باشد. بار هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه 244 ساعت آماده خدمت به مسافران تور ترکیه می باشد.

امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز,استخر سر پوشیده, رستوران انواع غذای های بین المللی برای مسافران تور ترکیه, نوشیدنی های مجاز, تنیس, بیلیارد, باشگاه ورزشی و انیمیشن ,ورزش های آبی و جکوزی, بار و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.


هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه

یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ترکیه هتل هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه است. این هتل دارای اتاق های  فراوانی است که هر کدام به صورتی هستند که اتاقهای استاندارد ، سوئیت لولکس ، سوئیت های تازه ساخت ، سوئیت های خانوادگی ، سوئیت های بزرگ و برتر که اماکانات هر یک از اتاق ها خاص و خاص تر می باشد ,امکاناتی مانند:حمام و سشوار و حوله ، تلفن ، ماهواره / تلویزیون ، اینترنت ، مینی بار ، یخچال ، سیستم گرمایشی وبالکن کاملا مجهز و همچنین چای ساز قهو ساز , حوله پوشیدنی و اصلی ترین امکان اتاق که در اختیار مسافران تور ترکیه نمای اتاق به غروب آفتاب که شما غروب آفتاب را از روی دریا و ساحل می توانید ببینید. هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه مدرسه غواصی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند کلاس شنا و همچنین غواصی را در این هتل آموزش ببننید ,امکانات و ماساژ درمانی با اب گرم و سرد و حمام ترکی و یک زمین تنیس هم در این هتل برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته اند

امکانات هتل فانتاسیا کوش آداسی ترکیه:

خدمات به عروس ها و معلولین ها,استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان, ۴ رستوران ویژه مخصوص مسافران تور ترکیه, مدرسه غواصی, حمام ترکی, پذیرش 42 ساعت و.... که این هتل در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه

یکی از هتل های مناسب و زیبای ترکیه هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه می باشد که جزء هتل های محبوب کوش آداسی ترکیه می باشد. هتل تونتاس آپرت کوش اداسیترکیه دارای ۷۰۰ اتاق شیک و مجهز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع  ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز,اینترنت رایگان و تراس با چشم اندازی رو به دریا مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه که در طبقه همکف قرار دارد دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار ترکی برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است. از خدمات ورزشی این هتل استخر رو باز و مخصوص شیر و غواصی برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

امکانات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه:

اینترنت, رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور ترکیه, کافی شاپ, اتاق کودکان, استخر رو باز و استخر شیر و... که این هتل برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه زمستان 95

تور ترکیه دی 95

تور ترکیه بهمن 95

تور ترکیه اسفند 95

تور ترکیه نوروز 96


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.