تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در سال 1380 با 77 باب اتاق که 26 واحد دو تخته ، 14 واحد سه تخته ، 5 واحد آپارتمان تک خوابه ، 155 واحد آپارتمان دو خوابه معمولی ، 11 واحد آپارتمان دو خوابه رویال و 6 واحد آپارتمان سه خوابه در 10 طبقه با ظرفیت نفرات 280 نفر نزدیک میدان توحید پشت مجتمع تجاری نصر ساخته شده است. این هتل سابقه ای بیش از 10 سال را دارا می باشد. گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل  سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021  بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مکانی شهر با طراحی و معماری مدرن در هشت طبقه و ۵۶۶ واحد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و گردشگران حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) می‌باشد. تریای ۲۴ ساعته هتل، واقع در طبقه همکف با متنوع‌ترین دسرها و انواع نوشیدنی سرد و گرم و سالن صبحانه‌خوری در طبقه فوقانی هتل، همه روزه به صورت بوفه در خدمت مهمانان گرامی می‌باشد. رستوران افرای هتل سی برگ مشهد با متنوع‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع دسر، برای صرف ناهار و شام، آماده سرویس دهی به شما مهمانان گرانقدر می‌باشد. از مزایای دیگر هتل سی برگ مشهد می‎‌‌توان به نزدیکی به مراکز خرید و  خدمات شهری از قبیل مترو، راه آهن، فرودگاه، مراکز تفریحی و درمانی، خارج بودن از محدوده ترافیکی و استاندارد بودن واحدها اشاره نمود. هتل سی برگ مشهد با ۲۵۵ سال سابقه و پرسنل مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی و میزبانی از گردشگران تور مشهد می‌باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش  فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در جوار حرم مطهر رضوی واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل در سال 1380 ساخته شده است. فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. حرم مطهر رضوی تنها 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل بازار امام رضا قرار گرفته است.گردشگران تور مشهد با انتخاب این هتل زیبا سفری خاطره انگیز را برای  خود فراهم می کنند.

امکانات هتل اعیان مشهد :

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید، آسانسور، اینترنت وایرلس، پارکینگ، باشگاه ورزشی، سونا، لباسشویی، خشکشویی، صرافی و...از امکانات بی نظیر این هتل در اختیار گردشگران تور مشهد قرار می دهد.

هتل آسیا مشهد

فاصله هتل 4 ستاره آسیا مشهد از حرم ۵ دقیقه با ماشین و ۲۰ دقیقه پیاده می باشد. این هتل چهار ستاره با گرید A با امکانات ویژه خود پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد.  رستوران هتل انواع غذاها را برای شما طبخ و سرو می نماید.

امکانات هتل آسیا مشهد:

شما می توانید در سالن بدنسازی به ورزش پرداخته و از بازی تنیس لذت ببرید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاه استفاده نمایید. در مرکز سونا و استخر سرپوشید تجدید نیرو نمایید و شاد و سرزنده شوید. اتاق بازی های کامپیوتری آماده است تا شما مسافران تور مشهد سری به آن زده و از بازی های مود علاقه خود لذت ببرید. در گاوصندوق هتل می توانید اشیا قیمتی خود را نگه دارید. پاکیزگی هتل در حدی بسیار عالی قرار دارد و راحتی آن شما را بینهایت راضی نگه خواهد داشت. کارکنان مجرب هتل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان تور مشهد می باشند. در هتل آسیا مشهد با چهار ستاره درخشانش روزهای خوب و خوشی را سپری خواهید نمود و از اقامت خود لذت خواهید برد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات  آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل کوثر ناب مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانانتور مشهد خود بجا می گذارد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت ، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است .بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام از دیگر خدمات این هتل است. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل کوثر ناب می توانند از امکانات آن بهره مند  شوند.

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.