تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های کیش

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش یکی از هتل های تک ستاره کیش می باشد که در نزدیکی بازار عرب ها در  خیابان میر مهنا در بلوار خاتم الانبیاء ساخته شده است این هتل از نظر موقعیت مکانی یکی از مناسب ترین هتل ها که در نزدیکی مراکز خرید قرار دارد. این هتل حدودا 30 اتاق با 80 تخت با فضایی متناسب و تمیز برای رفاه حال گردشگران تور کیش موجود می باشد. گردشگران می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده و عزیزان خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش  فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش در گروه هتل های 2 ستاره جزیره کیش قرار دارد. هتل آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی واقع شده و در کنار آن رستوران میر مهنا قرار گرفته است. در این هتل مجموعا  65 اتاق وجود دارد. فرودگاه کیش در فاصله 155 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. هتل آبادگران  یکی از هتل های ساحلی کیش محسوب می گردد و دارای خدمات دوچرخه سواری برای گردشگران تور کیش می باشد. گردشگران تور کیش با توجه به امکانات نسبت به قیمت , رضایت  مندی بالایی از این هتل دارند.

امکانات هتل آبادگران کیش:

لاندری، صندوق امانات، مینی بار، لابی، رستوران، کافی شاپ و... می باشد. گردشگران تور کیشکه قصد رزرو هتل در کیش را دارند رزرو هتل آبادگران کیش را با توجه به قیمت مناسب و امکانات  خوب در ذهن داشته باشند.

هتل جام جم کیش

یکی از هتل های خوب کیش هتل ۳ ستاره جام جم است که در مرکز جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب برای مسافران تور کیش می باشد زیرا  نزدیک به بازار زیتون، مروارید، ونوس، دانشگاه و اسکله تفریحی جزیره کیش است. فاصله هتل جام جمکیش تا بازار مرجان ۴٫۴کیلومتر می باشد. این هتل دارای ۵۱  اتاق خوب دو تخته الی پنج تخته و  سوئیت های مناسب میباشد. هر اتاق این هتل با امکاناتی از جمله: سیستم تهویه مطبوع (اسپیلیت)، خط تلفن شهری، یخچال به همراه مینى بار کامل، تلویزیون LCD، سیستم ماهواره ای و شبکه های خبری که در احتیار مسافران تور کیش می باشد. هتل جام جم کیش از مسافرانتور کیش استقبال گرمی به عمل می آورد.

امکانات هتل جام جم کبش:

رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، چایخانه سنتی مخصوص مسافران تور کیش، روم سرویس ۲۴ ساعته، لاندری، اینترنت وایرلس،سالن بیلیارد، ترانسفر استقبال فرودگاهی، ژنراتور برق اضطراری، دوربین مدار بسته، دستگاه آب شیرین کن، تاکسی سرویس و ... که این هتل در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

یکی از هتل های خوب 4 ستاره کیش هتل آرامش است درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در  مقابل بازار زیتون واقع شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز خرید بروند. تعدادی ازاتاق های این هتل رو به دریا و تعدادی هم رو به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 200 دقیقه می باشد.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش، تورها یتفریحی و...

هتل ترنج کیش

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش هتل 5 ستاره ترنج جزیره کیش می باشد. این هتل  جزو هتلهای نوساز جزیره می باشد و در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 600 متری برای پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. معماری این ویلاها از بالکن اختصاصی با منظره بسیار زیبا برخوردار می باشد. در این مجموعه 22 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر ساخته شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد برای سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیشدرنظر گرفته شده است. هتل ترنج کیش سفر خوبی را برای مسافران تور کیش فراهم می کند.

امکانات هتل ترنج جزیره کیش:

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، تراس، صندوق امانات، آتلیه مخصوص مسافران تور کیش ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و... برای مسافران تور کیش می باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.