تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های کیش

هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. محل قرار گرفتن هتل در کنار دریای خلیج فارس است.

هتل شایان کیش رو به دریا و در نزدیکی به مراکز تجاری و بازارها و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد یکی از مزیت های این هتل شیک  و زیبا می باشد.

هتل شایان کیش مانند دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن بزرگ است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته شده است بهترین تور و سفر بهکیش خواهد شد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت بخشی از رستوران های  این هتل می باشد.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز بزرگ این هتل از دیگر امکانات این هتل می باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 3100 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساختهتل ایران کیش بیش از 555 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که  اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.


گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل آرامیس کیش

aramis-kish5.jpg

هتل آرامیس کیش در جزیره کیش نزدیک در سال 1387 بنا شد.این هتل چهار ستاره در نزدیکی بازار پردیس قرار دارد.هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز خرید 55 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل :

aramis-kish.jpg

هتل آرامیس کیش خدماتی مانند : تلویزیون، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره،کافى شاپ لابى، کافى شاپ فضاى باز ،،مینى بار و صندوق امانات، روم سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در اتاقها ،گشت سیاحتى جزیره ،صبحانه بوفه،استقبال فرودگاهی،سرویس به مراکز خرید ،اینترنت رایگان و... را داراست.هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

aramis-kish2.jpg

امکانات اتاق ها :

aramis-kish6.gif

هتل آرامیس کیش دارای 4 طبقه 64 باب اتاق است.انواع اتاق های دو تخته,سه تخته,و چهار تخته با بهترین امکانات در خدمت میهمانان میباشد.اتاق های هتل ارامیس کیش مجهز به یخچال، مینی بار، سرویس فرنگی، تلویزیون ، تلفن، آشپزخانه، تهویه مطبوع و مبلمان ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار و .... می باشد. تور کیش به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند هتل آرامیس کیش را پیشنهاد میکند.

aramis-kish1.jpg

شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن 41954-021تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش بر اساس استانداردهاى بین المللى با نمایى به شکل صدف در سال ۱۳۸۱  به بهره بردارى رسیدو در در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزیره و روبروی دانشگاه بین المللی جزیره کیش قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد .در هنگام ورود به هتل صدف کیش با لابی زیبایی مواجه خواهید شد با کف سنگی و نقش معماری ایرانی که متقارن با آن را در سقف لابی مشاهده خواهید کرد. تعبیه آسانسور شیشه ای پانوراما و پله هایی که با نور تزیین شده و به دور آسانسور پیچیده شده به زیبایی لابی میافزاید.

امکانات هتل :

هتل سورینت صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫٫ تفریحى و رستوران هاى متعدد میتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده برای میهمانان فراهم آورد.رستوران کوه نور، رستوران کولیزه تنها رستوران جزیره با طراحی به سبک ایتالیا، رستوران دلفین و رستوران چینی دورین، سه کافی شاپ، سالن بیلیارد، بولینگ، اینترنت وایرلس، استخر روباز، جکوزی در تعدادی از اتاق ها، سالن کنفرانس، کافی نت ، آرایشگاه ،روم سرویس ، پذیرش 24 ساعته ،لاندری ،خشکشویی ،خدمات اتو ،صبحانه و نهار در اتاق ، اجاره ماشین ، تبدیل ارز ، اجاره ماشین بدون راننده ،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان ،مکالمه کارکنان مسلط به زبان عربی و مسلط به زبان انگلیسی از دیگر خدماتی است که این هتل به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات اتاق :

اتاق های هتل سورینت صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد. این هتل داراى ۵۴ اتاق باب سوئیت دو تخته و سه تخته است. یخچال,سیستم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی ,صندوق امانات ,سشوار ،ماهواره ، تلویزیون ، اینترنت در اتاق از دیگر امکانات این هتل است.مسافران تور کیش با انتخاب این  هتل میتوانند خاطره خوبی را از این سفر با خود به همراه داشته باشند.

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در  این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل آرامش کیش

یکی از هتل های خوب 4 ستاره هتل آرامش کیش است درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار  زیتون واقع شد . این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز خرید بروند. تعدادی ازاتاق های این هتل رو به دریا و تعدادی هم رو به جزیره می باشد . گردشگران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را  تجربه کنند.

امکانات هتل آرامش کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان برای گردشگران تور کیش، تورهای تفریحی و...

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش  آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.