تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های لوکس استانبول

هتل مرکور تکسیم استانبول

mercoris3jpg.jpg

هتل مرکور تکسیم استانبول یکی از هتل های خوب و 4 ستاره شهر استانبول می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 100 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به جاذبه های تفریحی و مناطق توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. هتل مرکور تکسیم استانبول با فرودگاه آتاتورک تنها 211 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول :

هتل مرکور تکسیم استانبول دارای 137 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ،  یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. بعضی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی بسیار زیبا به سوی دریا و شهر دارند. توریست های تور استانبول نوروز 96 می  توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی و خدمات هتل می توان به سالن تناسب اندام ، لاندری ، خدمات خشکشویی ، صندوق امانات ، پارکینگ ، امکانات مخصوص معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد.

mercoris2jpg.jpg

mercoris4jpg.jpg

mercoris5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کارتون استانبول

cartoonis1jpg.jpg

هتل کارتون استانبول یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره می باشد که در منطقه بیوقلو شهراستانبول واقع شده است. این هتل زیبا تنها 22 دقیقه با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین  میدان های استانبول می باشد فاصله دارد.هتل کارتون استانبول به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و فرهنگی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل کارتون استانبول :

هتل کارتون استانبول دارای 127 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خاص و ویژه ای طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران  هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... را سفارش داده و سرو کنند.

خدمات هتل کارتون استانبول :

خدمات خشکشویی و لباسشویی ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات ویژه معلولین و ....

cartoonis2jpg.jpg

cartoonis4jpg.jpg

cartoonis3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



هتل گرین پارک تکسیم استانبول

هتل گرین پارک تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره می باشد که در میدان تکسیم استانبول که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد واقع شده است. این هتل لوکس در سال 19955 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است. هتل گرین پارک تکسیم استانبول به دلیل نزدیکی به مناطق توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 200 کیلومتر  فاصله دارد.

امکانات هتل گرین پارک تکسیم استانبول :

هتل گرین پارک تکسیم استانبول دارای 8 طبقه و 81 اتاق و 6 سوئیت را دارا می باشد. از  امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون و .... اشاره کرد. این هتل دارای 2 رستوران می باشد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول در این رستوران ها طبخ می شود. توریست های تور استانبول می توانند در  سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گرین پارک تکسیم استانبول :

فضای سبز ، پارک مخصوص کودکان ، زمین تنیس ، صندوق امانات و .....

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بومونتی شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک تنها 355 کیلومتر فاصله دارد و با منطقه تکسیم 3.55 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل هیلتون بومونتی استانبول :

هتل هیلتون بومونتی استانبول دارای 829 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از  امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و ...... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران های هتل هیلتون بومونتی استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و ... برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. از جمله امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور  استانبول در نظر گرفته است می توان به حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و روباز ، سالن تناسب اندام ، سونا و ..... اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول

soltanahmad.gif

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول در منطقه توریستی سلطان احمد در سال 1919 میلادی در استانبول بنا شده و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل 5 ستاره درسال 2015 یکی از هتل‌های منحصر به فرد در نوع خود انتخاب شده است .این هتل در 3 طبقه و با 65 اتاق و سوییت شیک و زیبای خود با معماری نئو کلاسیک آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.هتل فورسیزن سلطان احمد با مکان های تاریخی و توریستی شهر  استانبول مانند مسجد ایاصوفیه،کاخ توپکاپی،مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول و... بسیار نزدیک می‌باشد.رستوران هتل با محیطی دلنشین و آرامش بخش در فضای باز و بسته مکان مناسبی برای صرف وعده‌های غذایی مسافران تور استانبول می‌باشد.

امکانات هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول:

سالن بدنسازی، استخر و خدمات ماساژ ،رستوران بین المللی سرپوشیده و روباز،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از زبان شما،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات نظافت و خانه داری،باشگاه سلامتی،خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان و...

شما میهمانان گرامی تور استانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن 41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.



مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.