تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های 5 ستاره مشهد

 

هتل پنج ستاره مجلل پدیده شاندیز  یکی از مجلل ترین و مدرن ترین و زیبا ترین هتل های شهر مشهد مقدس است . این هتل زیبا با مساحت بیش از 2500 هزار متر مربع بنا و 250 متر ارتفاع از از لحاظ معماری منحصر به فرد است. این هتل زیبا و با استفاده از مدرن ترین امکانات و رعایت کلیه استاندارد های هتلداری جز بهترین هتل های شهر مشهد و کشورمان می باشد.

نمای ظاهری این هتل به نیت امام رضا (ع) به شکل عدد 8 می باشد . این هتل زیبا 39 طبقه دارد و اتاق های آن با کلیه استاندارد های بین المللی مطابقت دارد. اگر تمایل به استفاده از تور مشهد را دارید هتل پدیده شاندیز جز بهترین گزینه ها می  باشد.

 

این هتل زیبا و مجلل شامل امکاناتی چون استخر سرپوشیده و روباز ، سونا ، جکوزی ، سالن ماساژ ، سالن غذا خوری ، سالن  بیلیارد خدمات خانداری و هتل داری خدمات پزشکی و .. است.این هتل زیبا  در فاصله ای حدود 30 دقیقه ای تا حرم مطهر امام هشتم (ع) در محیطی بدور از هر گونه آلودگی برای مسافران تور مشهد قرار دارد .  


 

 

هتل 5 ستاره بین المللی قصر در  فاصله ای کمتر از 800 متر تا حرم مطهر امام هشتم (ع) در کنار مراکز خرید بزرگ شهر مقدس مشهد در مرکز این شهر ودر یکی از مهمترین و زیباترین خیابان های این شهر قرار دارد .این هتل مجلل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی دارای فروشگاه های متنوع ، پزشک مقیم ، تاکسی سرویس شبانه روزی ، پارکینگ سرپوشیده ی شبانه روزی ، جدید ترین سیستم صوتی و تصویری ، سیستم IPTV وسایر خدمات بین المللی در خدمت مسافران تور مشهد می  باشد

از امکانات رفاهی این هتل می توان به فروشگاه ها ,رستوران ها , سالن ماساژ , آرایشگاه زنانه , اینترنت , کافی نت , تاکسی سرویس شبانه روزی , تورهای زیارتی سیاحتی درون و برون شهری و... اشاره کرد که زائران با اقامت در این هتل می توانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این هتل 5 ستاره بین المللی میتوان به نزدیک بودن آن به مراکز خرید و مناطق دیدنی شهر مقدس مشهد اشاره کرد.

 

هتل 5 ستاره هما 1 مشهد

 

هتل 5 ستاره هما 1 یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین هتل های شهر مقدس مشهد  است که در خیابان احمد در  منطقه ای به دور از هر گونه ترافیک و آلودگی قرار دارد . این هتل مجهز با کادری مجرب با خدماتی نظیر یخچال ، تلویزیون ، حمام ، تهویه مناسب و ... محیطی مناسب و مطبوع را برای مسافران تور مشهد فراهم کرده  است.



هتل 5 ستاره کوثر ناب مشهد

هتل بین المللی 5 ستاره ی کوثر ناب در بلوار امیرالمونین (ع) در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد به گونه ای که فاصله به صورت پیاده حدوده 10 دقیقه تا حرم مطهر می باشد و مکان مناسبی برای اقامت مسافران تور مشهد می باشد. هتل 5 ستاره بین المللی کوثر ناب اولین هتل در مشهد است با در داخل اتاق ها از ماشین لباسشویی و ماشین ظرف شویی استفاده کرد. هدف هتل بهره گیری کامل از امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد است.

از دیگر خدمات هتل 5 ستاره بین المللی کوثر ناب میتوان به صبحانه به صورت بوفه ، ترانسفر فرودگاهی ، یخچال ، تلویزیون ، سوییت ، پارکینگ ، و اینترنت پر سرعت ، سویس فرنگی و ایرانی  و ... اشاره کرد 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.